سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

جوابم چی شد؟

 

هرگز نخواستم ارزو هاتو خراب کنم

                                  رویاهاتو به زیر پام له بکنم

نمی خوام بهت بگم دوست دارم روم نمیشه

                           چرا دل من با دل تو درگیر نمیشه

    نمی خواهم با یک حرف اضافه بشی از من کلافه

دعا دعا می کردم هیچ وقت که من نبودم

                            یا که از اون اولش همراه تو نبودم

این رو بدون همیشه سایه به دنبالم بود

                   از ترس این سایه ها خدا به همراهم بود

ولی روزی تو دشتی سایه ی تو رو دیدم

                تو این هوای گرگ و میش به دنبالش دویدم

خدا منو رها کرد گفت دیگه لاعلاجی

                        قبلاً یه بنده داشتم تو هم مثال اونی

دیدم که هیچ ندارم دل رو زدم به دریا

                      گفتم بهش تو افلاین جواب بده بی وفا

هر وقت که ما اومدیم سلام دادیم به حضرت

                         این بار قدم از تو مارو نذار تو حسرت

دوست ندارم دروغ بگی حال منو تو یکی نیست

                جواب سر بالای تو برای من خیالی نیست

فقط بگو یار مانی و با منی

                         یا که به فکر دیگری در انتطار فرجی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد