سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

وب سایت رسمی سکوی قرمز

 

سکوی قرمز

به جهنم

تـو مـــال من و بـاقـــی دنیا به جهنـــــــم

با روح تــرک خــورده مــدارا به جهنـــــــم

دست من و سیب تو و این وسوسه خام

افسـانــه ی کال من و حوا به جهنــــــــم

از معصـیت ماست کـه در بند تو ماندیـــم

ورنــــه که تـو و سایه طوبی به جهنــــــم

درگیـر بهشــت و تو و از دست خودم وای

اصلا ولـمان کن همه ی ما به جهنــــــــم

در گوش کـــــرم داد زدی مــن نشـــنیدم

گفتی که توی عـاشق شیدا به جهنــــم

دیگـــر من و تو ، آدم و حــــوا و بهشـــتِ

پر از اگـــــــر و آخـــــر و امـا به جهنـــــــم

انگــــــار جـز انکـــار تو راه دگری نیســـت

اثـــــبات تـو و ختـــم غزلـها به جهنـــــــم

دیگـــر پـــرم از عقـــده ی تکــــرار ردیفـم

بابا به جهنــم ، به جهنـــم ، به جهنــم !

نظر

سلام

اگه اینترنت مجانی می خوای

یه سر بیا www.redsacoo.tk

موفق باشید