سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

عید آمد!!!!!!!!!!

happy new year

 

عید شما مبارک

عشق تیر خورده

 

به نام خالق عاشقان ، او که خون را در رگها جاری ساخت

 و در قلب انسانها عشق دمید

عشقی که برای تو بود ، و تمامی زیبائی های آن با وجود تو زیبا بود

 

چهار شنبه سوری

 

یکی دیگر از چهار شنبه سوری ها هم تمام شد

امیدوارم به همه خوش گذشته باشه

موفق باشید

 

چهار شنبه سوری

چنین گفت زرتشت:

که سوزانید بدی را در اتش تا ز اتش برون اید نیکی  پس تو هم چنین کن

چهار شنبه سوری مبارک

تو

 

تو همه چاره من.من همه بیچاره تو

 

تو همه پاره تن.تن همه اواره تو

 

تو همه شوق منی.شوق من دیدن تو

 

شاهد اشک منی.من مست خندیدن تو

می نویسم

من از یاران عاشق می نویسم

                               

                                          ز خورشید حقایق می نویسم

 

نه از باران نه از شبنم نه از گل

 

                                          من از داغ جدایی  می نویسم