سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

منصور

  سلام به دوستان خوبم!!

  آهنگ جدید منصور (( فراری)) 

  آلبوم جدید وحید حاجی تبار

  فرصت

  برگرد

  لیلا

  باورم نمیشه

  فریاد

  گیتارمو کوک می کنم

  مریم

  مسافرت

  خواب و رویا

و آهنگهای جدید از....

  بلکتس    (radiointerview)

  راشید     (زنگ صدات و دوست دارم)

  اندی       (ودا)

  بویز         (بی قرار)

  مکابیز      (نفس آخر)

  لیلا فروهر (بی تو)

ن
ظر یادت نره!!این وبلاگ به دوستانتون معرفی کنید!!

Elissa - Aishalak

 نمیدونم از خواننده عربی خوشتون میاد یا نه ولی من خودم به شخصه یه مدته خیلی خوشم  اومده ! الیسا خواننده معروف لبنانی هست که آلبوم آیچالاکش ( اگه درست نوشته باشم ) رو  برای دانلود میگذارم . البته کلا همه اینا واسه یهفرشته کوچولو و یه یار همیشگی هست که   امروز دلم براش خیلی تنگ شده و میخوام اینا رو تقدیم کنم بهش ( البته خودش همشو   داره ولی خوب بازم ... ). به یاد اون این آلبوم رو برای شما میذارم که امیدوارم خوشتون بیاد .


                           

  لینک دانلود آهنگها :
 ۱  . Ah Min Hawak | حجم فایل : ۲.۱ مگابایت
 ۲. Aishalak | حجم فایل : ۲.۱ مگابایت
 ۳. Ajmal Ihssas | حجم فایل :  ۲.۷ مگابایت
 ۴. Baada | حجم فایل : ۱.۹ مگابایت
 ۵. Kilmit Hob | حجم فایل : ۱.۸ مگابایت
 ۶. Million Ahibbak | حجم فایل : ۲.۷ مگابایت
 ۷. La Trouh | حجم فایل : ۱.۸۸ مگابایت
 ۸. Shaghilni | حجم فایل : ۱.۹ مگابایت
 ۹. Shiltak Min Albi | حجم فایل : ۲.۲۶ مگابایت
 ۱۰. Shou El Hal | حجم فایل : ۱.۹۵ مگابایت

BSPlayer , یک پلیر جدید

این برنامه یک پلیر نسبتا جدید هست که هنوز درست حسابی جا نیافتاده ولی هومنطور که میبینید از نظر شکل ظاهری و تنوع در اسکینها خیلی معرکه هست .حجم زیادی هم نداره پس فکر می کنم بد نباشه یک بار هم که شده امتحانش کنید .



لینک دانلود فایل | حجم فایل: ۲.۱۸ مگابایت

  HT Video Editor اینم یه فیلم ادیتور جالبو کم حجم. باش فیلم مونتاژ کردن مثل آب خوردنه.
                          
  
      لینک دانلود فایل | لینک کرک برنامه  | حجم فایل:  ۱۸.۸۷  مگابایت

آلبوم جدید داریوش با نام راه من

 

 سلام

 این هم از آلبوم جدید داریوش با نام راه من برای دانلود:

 ۱. راه من  ۲.کار من  ۳.چکاوک  ۴.روزانه  ۵.مژه  ۶.روز اول  ۷.تلنگر

 پیام یادتون نره!!!

پدرام.....

 

دلم می خواد بخونم اما .....

  دلم میخواد بخونم از غم و درد و هجرت از نامهربونی و اندوه و حسرت

   

  دلم میخواد بخونم برای شما ای عاشقا که دردمو می دونید

   

  همه دلها شکسته...همه به انتظار نشسته...

   
  اه ...که میخوام بخونم اما تارم شکسته

   
 
 دلم پر از غم رفتن چشام پر از اشک و حسرت به جز خدای عالم کسی رو من ندارم

 

  دیگه کسی نمونده... برای عاشق بودن... برای عاشق ورزیدن...اه...که دلم شکسته

 

  ازبس تنها نشستم...شدم غریب و بی کس...شدم زلیل و خسته به انتظار نشستم

 

  ای خدای عالم...چرا به دادم نمی رسی...چرا رحمی به دل شکسته ما نمی کنی

 

  ای خدای عالم...دیگه کسی نمونده... برای عاشق بودن... برای دل سپردن

 

  برای زنده بودن...

 

  از بس تنها نشستم...شدم غریب و بی کس...اه...که دلم شکسته...

 

  ای خداجون دیگه عشقی نمونده برای عاشق موندن

 

  به جاش یه دنیا حسرت و درد و انتظار مونده

 

  اه..........

 

  دیگه عشقی نمونده...دیگه حرفی نمونده

 

  تو دلم هوای رفتن...تو چشام اشک حسرت

 

  بجز خدای عالم کسی رو من ندارم

 

  بجز خدای عالم کسی رو من ندارم

 

  

  

  ای که بی تو دلم تنهای تنهاست.... بمان با من بساز با درد و رنجام

 

  بیا مرهم بزار رو دل زخمیم.... بیا و تنهام نزار با درد ورنجام

 

  بیا از عشق و وفا خونه بسازیم.... برای عشقمون لونه بسازیم

 

  بیا و با نگاهت منو درک کن.... بیا و با نوازشات منو مست کن

 

  بیا با یک نگاه عاشقونه.... غم و غصه رو از دلم جدا کن

 

   

  سلام به دوستان خوبم و ممنون از اینکه تنهام نمی گذارید

 

  امیدوارم که هر جا هستید دلتون شاد و رنگارنگ باشه

 

  قربون همگی شما..............خیلی ما چاکرتون هستیم