سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

رو دلم جای ۱۰۰۰ تا خنجره

می خواهم با تو بگویم قصه مرگ عشقم را
می خواهم تو بدانی غم شبهایم را
می خواهم که تو بخواهی تن خسته و بیمارم را
می خواهم که تو ببوسی لب تب دار مرا
می خواهم که بدانی عشق من رفت زدستم
بی ان که بداند من اسیر چشمهایش شدم
چشم هایی که در ان اثری از عشق نبود
می خواهم فریاد زنم ( من دوست داشتم کسی را که مرا دوست نداشت )

................................GHAME TANHAYE FARHAD .................................

در عرض یک دقیقعه میشه یه نفر رو خرد کرد

در یک ساعت میشه یک نفر رو دوست داشت

و در یک روز میشه عاشق شد

ولی یک عمر طول میکشه تا کسی را فراموش کنی ( خودش میدونه منظورم کیه )
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:21 http://emilia.blogs.no

چرا ولت کرد و رفت........موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد