سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

گفتم ...

 

گفتم    تو     شیرین   منی               گفتا   تو    فرهادی     مگر

گفتا     خرابت     می شوم               گفتا    تو      ابادی     مگر

گفتم    ندادی   دل  به  من                 گفتا  تو  جان   دادی   مگر

گفتم   ز    کویت   می روم                 گفتا    تو      ازادی    مگر

گفتم      فراموشم     مکن                گفتا    تو   در   یادی   مگر

گفتم    که  بر    بادم   مده                 گفتا   نه    بر   بادی   مگر

گفتم  که این پست رو بخون                  گفتا    که      الافم    مگر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد