سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

منو ببخش


                   

 

اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط اونو می خوام منو ببخش

اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اوکه فقط دلم می خواد منو ببخش

منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمرم

منو ببخش اگه بهت خیلی می گم دوستت دارم

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم

منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم

اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط دلم می خواد منو ببخش

منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم

تو یه فرشته ای و من اگه فقط یه ادمم

منو ببخش اگه برات می میرم و زنده می شم

اگه با دیونگی هام پیش تو شرمنده می شم

منو ببخش اگه همش می سپارمت دست خدا

اگه پیش غریبه ها به جای تو می گم شمااااااااااااااا

منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم

نشونی تو نه به شبو نه دست اسمون بدم

منو ببخش اگه می خوام تو رو فقط واسه خودم

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط دلم می خواد منو ببخش

اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط دلم می خواد منو ببخش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد