سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

سکوی قرمز

این وبلاگ برای قرار دادن نرم افزارهای مورد نیاز شما دوست عزیز طراحی شده . با گذاشتن نظر ما را در بهتر شدن آن یاری کنید

هیچ کس ...

این روزها که نه، از همیشه تا اکنون

هیچ کس حرف مرا باور نکرد

هیچ کس شعر مرا از بر نکرد

هیچ کس دست مرا در دست خود خوشبو نکرد

هیچ کس اسم مرا در خلوتش جاری نکرد

    " من گله از هیچ کس بر لب نیاوردم ولی

هیچ کس با دیدنم باور نکرد؛ این همان معنای انسان تهی است..."

هیچ کس از رفتنم غمگین نشد

هیچ کس از قطره های شعر من آبی نشد

هیچ کس پیدا نشد، تا مرا از کنج این ماتم کده، پیدا کند

هیچ کس با نبض قلب من نرقصید و نخواند

هیچ کس در عمق دستانم گلی خوشبو نکاشت

   " من گله از هیچ کس بر لب نیاوردم ولی

گاه بغضم از نگاهم خواندنیست..."

هیچ کس در ذهن من طرحی نریخت

هیچ کس در مرگ من اشکی نریخت

   " من گله از هیچ کس،هیچ کس،هیچ کس ... جز من ... ، نیاوردم به لب

من خودم هم از خودم بارانیم..."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد